| sadowod.com | vivaspb.com |

Η Ουκρανία και η Μολδαβία προετοιμάζουν μια νέα διαδρομή για τις εισαγωγές αερίου από τη Ρουμανία

Γράφτηκε από τον/την Admin1 . ΟΥΚΡΑΝΙΑ-ΕΕ

MoldovaGaz

MoldovaGaz

Η Ukrtransgaz και η Moldovagaz, μαζί με τους φορείς εκμετάλλευσης των αγωγών μεταφοράς αερίου άλλων χωρών, συμφώνησαν για τις απαραίτητες

τεχνικές λύσεις για τη δημιουργία νέων δυνατοτήτων εισαγωγής με βάση τους διαβαλκανικούς αγωγούς προς την κατεύθυνση Νότου-Βορρά (αντίστροφη γραμμή του αγωγού Transit-1).

"Ο κύριος σκοπός της συνεργασίας είναι η διαφοροποίηση των οδών εφοδιασμού της Ουκρανίας με φυσικό αέριο στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την περίοδο φθινοπώρου-χειμώνα 2019/2020", ανέφερε η δήλωση.

Αναμένεται ότι από την 1η Ιανουαρίου 2020 θα δημιουργηθεί η σταθερή παραγωγική ικανότητα για εισαγωγές από τη Ρουμανία ύψους 1,5 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων φυσικού αερίου ετησίως, ανεξάρτητα από τον όγκο της διαμετακόμισης του ρωσικού φυσικού αερίου μέσω του εδάφους της Ουκρανίας.
Η μεταφορά μπλε καυσίμου από το σημείο Isakcha-1 Orlovka θα πραγματοποιηθεί από τους αγωγούς αερίου "Razdelnaya - Izmail" και "Shebelinka - Dnipro - Kryvyi Rih - Izmail".

Οι εμπειρογνώμονες της Ukrtransgaz και της Moldovagaz συμφώνησαν να εκσυγχρονίσουν τα συστήματα μέτρησης φυσικού αερίου των σταθμών Grebeniki (Ουκρανίας) και Kaushany (Μολδαβίας) για να λειτουργήσουν σε αντίστροφη λειτουργία, σύμφωνα με τη δήλωση.

Η ουκρανική πλευρά σχεδιάζει να κατασκευάσει πρόσθετες παρακαμπτήριες γραμμές φυσικού αερίου, να εγκαταστήσει νέους τεχνολογικούς φραγμούς με την εγκατάσταση τριών σφαιρικών βαλβίδων και να ολοκληρώσει την ανακατασκευή του σταθμού «Grebeniki» μέχρι τα τέλη του 2019.

Αυτό το έργο έχει στρατηγική σημασία για την Ουκρανία και τη Μολδαβία, διότι διαφοροποιώντας τις διαδρομές εφοδιασμού με φυσικό αέριο, και τα δυο κράτη θα αυξήσουν την αξιοπιστία και την απρόσκοπτη παροχή αερίου στους πελάτες τους", ανέφερε η Ukrtransgaz.

Υπενθυμίζεται ότι τον Μάιο του 2018, η Ukrtransgaz αξιολόγησε με επιτυχία τη ζήτηση για ικανότητα εισόδου στην Ουκρανία από τη Ρουμανία και επιβεβαίωσε την οικονομική σκοπιμότητα της δημιουργίας τέτοιων δυνατοτήτων στη διαβαλκανική διαδρομή.